Wynajem apartamentów - FAQ

  1. Gdzie znajdują się Państwa apartamenty?

  2. Czym jest oferta Last Minute?

  3. Czy w pobliżu apartamentowca znajduje się parking?

  4. Czy parking jest dodatkowo płatny?

  5. Czy za dostęp do internetu w apartamencie pobierają Państwo dodatkową opłatę?

  6. Gdzie następuje przekazanie kluczy do apartamentu?

  7. Czy można w Państwa aparthotelu płacić kartą?

  8. Czy pobierają Państwo zaliczki?

  9. Jakie są konsekwencje anulowania rezerwacji?

  10. Czy akceptują Państwo zwierzęta w apartamentach?

  11. Czy w apartamentach znajdują się ręczniki i pościel?

  12. Czy podawane ceny są płatnością za osobę czy za apartament?

  13. O ktorej zaczyna się i kończy doba hotelowa?


    1. Gdzie znajdują się apartamenty?

     Wszystkie nasze apartamenty znajdują się w jednym budynku usytuowanym przy Placu Dominikańskim na ulicy Krawieckiej we Wrocławiu. W nowoczesnym apartamentowcu Justin Center położonym 280 metrów od Rynku na pewno znajdą Państwo nocleg w najlepszej lokalizacji w mieście.

    2. Czym jest oferta Last Minute?

    Oferta Last Minute ma pomóc nam efektywnie wykorzystać nasze apartamenty. Dlatego gdy mamy wolne apartamenty w bieżącym dniu oferujemy je w niższej cenie. Rezerwację Last Minute mogą Państwo dokonać już od godziny 18:00 dnia poprzedzającego przyjazd. Należy jednak mieć świadomość, że często nie warto czekać na rezerwację do ostatniej chwili...

    3. Czy w pobliżu apartamentowca znajduje się parking?

    Parking znajduje się pod apartamentowcem! Posiadamy miejsca zarezerwowane wyłącznie dla naszych Klientów.
    Więcej szczegółów dotyczących parkingu znajdą Państwo tutaj: parking dla Gości Silver Apartments.

    4. Czy parking jest dodatkowo płatny?

    TAK. Przy wynajmie apartamentów Silver Apartments przysługuje Państwu jedno miejsce postojowe w garażu podziemnym w cenie 10 zł/dobę. W przypadku gdy przyjadą Państwo do jednego apartamentu większą ilością samochodów, za każde następne miejsce należy się dopłata w wysokości 20 PLN za jedną dobę.
    Więcej szczegółów dotyczących parkingu znajdą Państwo tutaj: parking dla Gości Silver Apartments.

    5. Czy za dostęp do internetu w apartamencie pobierają Państwo dodatkową opłatę?

    Nie. Dostęp do Internetu jest darmowy. W wiekszości apartamentów znajduje się sieć WiFi. W pozostałych przypadkach otrzymają Państwo na czas noclegu modem HSDPA ze złączem USB. Nie limitujemy transferu danych.

    6. Gdzie następuje przekazanie kluczy do apartamentu?

    Klucze odbiera się w biurze w budynku w którym znajdują się apartamenty (I piętro pokój numer 18). Jeśli pierwszy raz wynajmują Państwo nasz apartament, rezydent zaprowadzi Państwa do wynajętego mieszkania i w razie potrzeby wskaże właściwe miejsce postojowe w garażu podziemnym.

    7. Czy można w Państwa aparthotelu płacić kartą?

    Tak. Posiadamy terminal kart płatniczych. Nie muszą Państwo w pośpiechu poszukiwać bankomatu.

    8. Czy pobierają Państwo zaliczki?

    Nie. Jest to jedna z zalet naszego aparthotelu. Nie pobieramy zaliczek, jak i nie żądamy opłat manipulacyjnych za rezygnację z noclegu. Całą sumę za wynajem apartamentu płacą Państwo przy przekazaniu kluczy naszemu rezydentowi.

    9. Jakie są konsekwencje anulowania rezerwacji?

    Nie ponoszą Państwo żadnych konsekwencji. Jednak bardzo prosimy o możliwie najszybsze poinformowanie nas o rezygnacji z rezerwacji noclegu.

    10. Czy akceptują państwo zwierzęta w apartamentach?

    Tak, ale w granicach rozsądku. Każdorazowo wymagamy informacji o chęci zabrania ze sobą swojego pupila. Nie w każdym apartamencie zgadzamy się na pobyt zwierząt.

    11. Czy w apartamentach znajdują się ręczniki i pościel?

    Tak. W każdym apartamencie zastaną Państwo czyste ręczniki dla każdego Gościa. Łóżka jak w standardach hotelowych będą czekały na Państwa zaścielone. Jeśli zostaną Pańswto u nas dłużej, będziemy co tydzień wymieniać na czyste pościel i ręczniki.

    12. Czy podawane ceny są płatnością za osobę czy za apartament?

    Wszystie ceny podawane na naszej stronie internetowej są cenami za cały apartament, a w każdym mieszkaniu może spać taka ilość osób, jaka została zgłoszona w trakcie rezerwacji. Maksymalna liczba miejsc noclegowych jest wskazana w opisie każdego apartamentu.

    13. O ktorej zaczyna się i kończy doba hotelowa?

    Doba hotelowa zaczyna się o godzinie 14:00, a kończy o 12:00 następnego dnia. Jeżeli istnieje możliwość staramy się podchodzić do tych godzin elastycznie, ale zawsze prosimy o punktualne opuszczenie apartamentu o ustalonej godzinie. Musimy mieć czas przygotować go dla następnych Gości.

 

Zarezerwuj swój pobyt już dzisiaj