Czy w pobliżu apartamentowca znajduje się parking?
Czy parking jest dodatkowo płatny?
Czy za dostęp do internetu w apartamencie pobierają Państwo dodatkową opłatę?
Gdzie następuje przekazanie kluczy do apartamentu?
Czy można w Państwa aparthotelu płacić kartą?
Czy pobierają Państwo zaliczki?
Czy pobierają Państwo kaucję?
Jakie są konsekwencje anulowania rezerwacji?
Czy akceptują Państwo zwierzęta w apartamentach?
Czy w apartamentach znajdują się ręczniki i pościel?
Czy podawane ceny są płatnością za osobę czy za apartament?
O ktorej zaczyna się i kończy doba hotelowa?
1. Gdzie znajdują się apartamenty?
Apartamenty znajdują się w dwóch lokalizacjach. W budynku przy Placu Dominikańskim na ulicy Krawieckiej we Wrocławiu. W nowoczesnym apartamentowcu Justin Center położonym 280 metrów od Rynku lub budyku przy ulicy Kuźniczej (100 metrów od Rynku) na pewno znajdą Państwo nocleg w najlepszej lokalizacji w mieście.
2. Czym jest oferta Last Minute?
Oferta Last Minute ma pomóc nam efektywnie wykorzystać nasze apartamenty. Dlatego gdy mamy wolne apartamenty w bieżącym dniu (od niedzieli do czwartku) oferujemy je w niższej cenie. Rezerwację Last Minute mogą Państwo dokonać już od godziny 18:00 dnia poprzedzającego przyjazd. Należy jednak mieć świadomość, że często nie warto czekać na rezerwację do ostatniej chwili...
3. Czy w pobliżu apartamentowca znajduje się parking?
Parking znajduje się pod apartamentowcem przy ulicy Krawieckiej ! Posiadamy miejsca zarezerwowane wyłącznie dla naszych Klientów. Więcej szczegółów dotyczących parkingu znajdą Państwo tutaj: parking dla Gości Silver Apartments.
4. Czy parking jest dodatkowo płatny?
TAK. Przy wynajmie apartamentów Silver Apartments przysługuje Państwu jedno miejsce postojowe w garażu podziemnym w cenie 40 zł/dobę. W przypadku gdy przyjadą Państwo do jednego apartamentu większą ilością samochodów, za każde następne miejsce należy się dopłata w wysokości 50 PLN za jedną dobę. Więcej szczegółów dotyczących parkingu znajdą Państwo tutaj: parking dla Gości Silver Apartments.
5. Czy za dostęp do internetu w apartamencie pobierają Państwo dodatkową opłatę?
Nie. Dostęp do Internetu jest darmowy. W wiekszości apartamentów znajduje się sieć WiFi.
6. Gdzie następuje przekazanie kluczy do apartamentu?
Klucze odbiera się w biurze w budynku w którym znajdują się apartamenty (I piętro pokój numer 18). Jeśli pierwszy raz wynajmują Państwo nasz apartament, rezydent zaprowadzi Państwa do wynajętego mieszkania i w razie potrzeby wskaże właściwe miejsce postojowe w garażu podziemnym.
7. Czy można w Państwa aparthotelu płacić kartą?
Tak. Posiadamy terminal kart płatniczych. Nie muszą Państwo w pośpiechu poszukiwać bankomatu.
8. Czy pobierają Państwo zaliczki?
Zaliczki są pobierane tylko w indywidualnych przypadkach. Standardowo nie pobieramy zaliczek. Jest to jedna z zalet naszego aparthotelu. Nie pobieramy zaliczek, jak i nie żądamy opłat manipulacyjnych za rezygnację z noclegu. Całą sumę za wynajem apartamentu płacą Państwo przy przekazaniu kluczy naszemu rezydentowi.
8. Czy pobierają Państwo kaucję?
Kaucje są pobierane przy rezerwacjach weekendowych. Kaucję w wysokości 700 zł pobieramy w momencie zameldowania i oddajemy przy wymeldowaniu.
9. Jakie są konsekwencje anulowania rezerwacji?
Nie ponoszą Państwo żadnych konsekwencji. Jednak bardzo prosimy o możliwie najszybsze poinformowanie nas o rezygnacji z rezerwacji noclegu.
10. Czy akceptują państwo zwierzęta w apartamentach?
Tak, ale w granicach rozsądku. Każdorazowo wymagamy informacji o chęci zabrania ze sobą swojego pupila. Nie w każdym apartamencie zgadzamy się na pobyt zwierząt.
11. Czy w apartamentach znajdują się ręczniki i pościel?
Tak. W każdym apartamencie zastaną Państwo czyste ręczniki dla każdego Gościa. Łóżka jak w standardach hotelowych będą czekały na Państwa zaścielone. Jeśli zostaną Pańswto u nas dłużej, będziemy co tydzień wymieniać na czyste pościel i ręczniki.
12. Czy podawane ceny są płatnością za osobę czy za apartament?
Wszystie ceny podawane na naszej stronie internetowej są cenami za cały apartament, a w każdym mieszkaniu może spać taka ilość osób, jaka została zgłoszona w trakcie rezerwacji. Maksymalna liczba miejsc noclegowych jest wskazana w opisie każdego apartamentu.
13. O ktorej zaczyna się i kończy doba hotelowa?
Doba hotelowa zaczyna się o godzinie 14:00, a kończy o 11:00 następnego dnia. Jeżeli istnieje możliwość staramy się podchodzić do tych godzin elastycznie, ale zawsze prosimy o punktualne opuszczenie apartamentu o ustalonej godzinie. Musimy mieć czas przygotować go dla następnych Gości.